سفرنامه روسیه

خیلی اتفاقی راضی به سفر روسیه شدم
امید خیلی وقت بود پیشنهاد داده بود و من همیشه مقصد دیگه ای رو معرفی میکردم و تصورم از روسها زیاد مثبت نبود حالا دلیلش چی بود شاید اون سابقه تاریخی روسها با ایران یا .... خلاصه زیاد تمایلی نداشتم و جزو الویت هام نبود تا اینکه با پیشنهاد مجتبی گفتم بریم دیگه .....
بلیط رو در تاریخ 20/شهریور / 95 از ماهان 1 ملیون تومان خریدم .
ویزا رو همه اژانس ها تو شیراز 550 میگفتن که از آژانس تکتاز تهران 400 گرفتیم .
از قبل خیلی ما رو ترسونده بودند و متاسفانه سفرنامه های خوبی راجع به روسیه نیست به فارسی از آژانس ها شنیده بودم تو فرودگاه مسکو زنگ میزنن به هتل و ووچر رو چک میکنند دو اگه درست نباشه ریجکت میکنند و این داستان ها بنابرین به همین خاطر از هاستل صرف نظر کردیم و ترجیح دادم هتلی انتخاب کنیم بدلیل اینکه رسپشن ها در هتل معمولا منظم تره و در هاستل بعضا کسی در کسی نیست و ممکن بود زمانی که ما میرسیم و مامور مهاجرت بخواد چک کنه و کسی پاسخگو نباشه .

خوب برنامه سفر تیم 4 نفره ما 7 روز مسکو بود و بسیار مشتاق این سفر گروهی بودیم همگی هر کدام به طریقی خودمون رو از شیراز به فرودگاه امام رسوندیم پرواز ماهان سر وقت پرواز کرد و ما پس از 3 ساعت پرواز به مسکو زیبا رسیدیم فرودگاه مدرن و تمیز به نظر میرسید کمی استرس داشتیم بابت عبور از گیت که بدون هیچ مشکلی انجام شد و ما بسلامت رد شدیم .
برای رفتم به هتل تاکسی هماهنگ کرده بودیم به مبلغ 1500 روبل

سفر ارزان و طبیعت گردی ...
ما را در سایت سفر ارزان و طبیعت گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 2jahangard20e بازدید : 257 تاريخ : سه شنبه 5 دی 1396 ساعت: 22:26