سفر ارزان و طبیعت گردی

خیلی اتفاقی راضی به سفر روسیه شدم امید خیلی وقت بود پیشنهاد داده بود و من همیشه مقصد دیگه ای رو معرفی میکردم و تصورم از روسها زیاد مثبت نبود حالا دلیلش چی بود شاید اون سابقه تاریخی روسها با ایران یا .... خ سفر ارزان و طبیعت گردی ...ادامه مطلب
ما را در سایت سفر ارزان و طبیعت گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 2jahangard20e بازدید : 254 تاريخ : سه شنبه 5 دی 1396 ساعت: 22:26

این روزها همه تمرکز من روی مهاجرت هست و دارم دلایل خودم رو برسی میکنم تا ببینم به چه جمع بندی میرسم  خوب برای اونایی که هنوز نیومدند، این سئوال کلی مطرحه که آیا اصولا مهاجرت خوبه ؟ من به جای پاسخ مستقیم سفر ارزان و طبیعت گردی ...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : 2jahangard20e بازدید : 314 تاريخ : سه شنبه 5 دی 1396 ساعت: 22:26

این روزها همه تمرکز من روی مهاجرت هست و دارم دلایل خودم رو برسی میکنم تا ببینم به چه جمع بندی میرسم  خوب برای اونایی که هنوز نیومدند، این سئوال کلی مطرحه که آیا اصولا مهاجرت خوبه ؟ من به جای پاسخ مستقیم به این سئوال، سعی می کنم مطالبی رو که خودم لمسشون کردم و یا از نزدیک با شون سروکار داشتم رو تیتروار بگم :1- برای مهاجرت، فرد یا افراد مهاجر باید یک یا چند دلیل محکم داشته باشند.  1-1- مهاجرت اصولا سفر ارزان و طبیعت گردی ...ادامه مطلب
ما را در سایت سفر ارزان و طبیعت گردی دنبال می کنید

برچسب : مهاجرت,استرالیا, نویسنده : 2jahangard20e بازدید : 324 تاريخ : دوشنبه 6 شهريور 1396 ساعت: 1:28

دلايلي كه من رو مردد ميكنه :١-درآمد خوب و زندگي راحت از لحاظ مادي٢-امكاناتي كه از ١٨ سالگي تا به امروز براش زحمت كشيدم و درست كردم .٣-وقت آزادي كه دارم براي خودم و مسافرت ميرم .٤-تعلق به خانواده همسر محترم تا حدودی که قابل حل شدنه .٥- از انگيزه كافي همسرم هنوز مطمئن نيستم .٦- نميتونم مطمئن باشم كه اونجا هم ميتونم مثل اينجا موفق باشم .دلايل من براي مهاجرت :١-كم آبي و خشك سالي ٢-استرس , اخبار منفی ب سفر ارزان و طبیعت گردی ...ادامه مطلب

برچسب : دلایل,مهاجرت, نویسنده : 2jahangard20e بازدید : 307 تاريخ : دوشنبه 6 شهريور 1396 ساعت: 1:28

خوب امسال بعد از 5 سال تصمیم گرفتیم دوباره به گرجستان سفر کنیم به اتفاق خانواده و در این میان خانواده محترم مکتب دار هم به ما اضافه شدند . 4/95مدارک لازم جهت سفر زمینی عبارت است از :برگ کاپتاژ به گمرک شیراز مراجعه کردیم اصل مبلغ 20000 تومان است ولی ما 50000 تومان دادیم یه واسطه خودش همه کارها رو نیم ساعته انجام داد .پلاک 263000 تومان و گواهینامه بین المللی 83000 تومان و دفترچه مالکیت 78000 تومان کارت عضویت امداد خودرو 44000 تومان علامت IR 4000 تومان . 472000 جمعا شد .پس از سرویس ماشین و تهیه لوازم مورد نیاز سفر آماده سفر میشدیم . خوب لوازم ضروری برای مسافرت رو همگی میدونید  فقط سفر ارزان و طبیعت گردی ...ادامه مطلب
ما را در سایت سفر ارزان و طبیعت گردی دنبال می کنید

برچسب : سفر زمینی به ارمنستان,سفر زمینی به گرجستان,سفر زمینی به باکو,سفر زمینی به گرجستان با اتوبوس,سفر زمینی به ترکیه,سفر زمینی به گرجستان از طریق ارمنستان,سفر زمینی به ارمنستان با قطار,سفر زمینی به گرجستان از ارمنستان,سفر زمینی به آذربایجان,سفر زمینی به ازبکستان, نویسنده : 2jahangard20e بازدید : 528 تاريخ : پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 17:18

ارزون ترین پرواز رو ایرعربیا از تهران داشت به دهلی رفت و برگشت کمتر از 1200000 گرفتیم و نمیدونم چرا از شیراز یه هو 300-400 میرفت بالاتر و من دوباره مجبور بودیم بیام تهران و برگردم .خوب پرواز سر ساعت بود و برای کسایی که شاید خبر ندارند ایرلاین های ارزون مثل ایرعربیا پذیرایی ندارند و اگر چیزی نیاز داشته باشید باید خریداری کنید برای همین ما همیشه 1-2 وعده غذای سبک با خودمون میبریم.ترانزیتی 5-6 ساعته داشتیم توی شارجه که خودمون رو با free deuty ها سرگرم کردیم ساعت حدود 10 صبح بوقت دهلی بود که رسیدیم به فرودگاه گاندی دهلی قبلا یه بار این فرودگاه اومده بودم سریع امور مربوط سفر ارزان و طبیعت گردی ...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : 2jahangard20e بازدید : 303 تاريخ : پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 17:18

روز دوم صبح 8-9 از خواب بیدار شدیم و صبحانه ای که از ایران با خودمون برده بودیم  صرف کردیم Indira Gandhi Tulip GardenNishat Gardenخواستیم بزنیم بیرون مدیر هوس بوت فردی بنام رمضان بود که خواستیم بزنیم بیرون پرسید کجا ؟ و پیشنهاد کرد 1000 روپیه ماشین برامون بگیره و ما قبول نکردیم گفتیم احتمالا بیرون خیلی ارزون تره و خودمون بریم یه وسیله پیدا کنیم و بهش گفتیم شاید شب هم نمونیم اونجا و اومدیم بیرون بعد که یه تاکسی گرفتیم رفتیم مرکز شهر    https://www.tripadvisor.in/Attractions-g297623-Activities-Srinagar_Kashmir_Jammu_and_Kashmir.html   سفر ارزان و طبیعت گردی ...ادامه مطلب
ما را در سایت سفر ارزان و طبیعت گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 2jahangard20e بازدید : 285 تاريخ : پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 17:18

از شیراز ساعت 2-3 راه افتادیم و شب آباده چادر زدیم خوابیدیم (جا داشت بیشتر رانندگی میکردیم که روز بعد مسافت کمتری داشته باشیم) روز بعد ساعت 9 راه افتادیم و شب ساعت 11 رسیدیم مرند( البته هر ماشین دو راننده داشت و خانم ها کمک بودند ) و توی پارک چادر زدیم خوابیدیم و صبح ساعت 9 حرکت کردیم به سمت مرز بارزگان  ماشین رو پارک کردیم بیرون وارد سالن شدیم عوارض خروج رو پرداخت کردیم نفری 25 هزار تومان و یه فیش 4 هزاری برای شهرداری پرداختیم و بعد در سالن اصلی اظهار نامه پر کردیم و همراهان باید از ماشین پیاده شوند و از همان سالن پاسپورت هاشون رو مهر کنند برن سمت ترکیه . ما ه سفر ارزان و طبیعت گردی ...ادامه مطلب

برچسب : سفر زمینی به ارمنستان,سفر زمینی به گرجستان,سفر زمینی به باکو,سفر زمینی به گرجستان با اتوبوس,سفر زمینی به ترکیه,سفر زمینی به گرجستان از طریق ارمنستان,سفر زمینی به ارمنستان با قطار,سفر زمینی به گرجستان از ارمنستان,سفر زمینی به آذربایجان,سفر زمینی به ازبکستان, نویسنده : 2jahangard20e بازدید : 502 تاريخ : پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 17:18

روز دوم پس از صرف صبحانه در هتل و آماده کردن نهار توسط خانم ها آماده حرکت به سمت باتومی شدیم همانطور که قبلا گفتیم برنامه خیلی مشخصی نداشتیم به همین دلیل پس از پرس و جو از چند محلی که از قضا انگلیسی میفهمیدن تصمیم گرفتیم در طی مسیر شب رو در کافکاسور ارتوین بمونیم .آرتوین نام یکی از استان‌های ترکیه است. این استان در ناحیه دریای سیاه واقع شده و مرکز آن شهر آرتوین است.نهار رو در بین راه کنار یه چشمه زیر الاچیق صرف کردیم جای دوستان خالی و بچه ها مشغول بازی با سگ ها شدن و شیطنت های کودکانه   از مرکز شهر فرعی وجود داره که پیچ در پیچ سر بالایی میره بالای کوه در سفر ارزان و طبیعت گردی ...ادامه مطلب
ما را در سایت سفر ارزان و طبیعت گردی دنبال می کنید

برچسب : سفر زمینی به ارمنستان,سفر زمینی به گرجستان,سفر زمینی به باکو,سفر زمینی به گرجستان با اتوبوس,سفر زمینی به ترکیه,سفر زمینی به گرجستان از طریق ارمنستان,سفر زمینی به ارمنستان با قطار,سفر زمینی به گرجستان از ارمنستان,سفر زمینی به آذربایجان,سفر زمینی به ازبکستان, نویسنده : 2jahangard20e بازدید : 295 تاريخ : پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 17:18

باتومی شهر زیبا و زنده ای هست که من هیچ گاه ازش قدم زدن درش سیر نمیشم .
شاید برای شما اگر اروپا نرفته باشید جالب باشه بدونید شهرهایی مثل باتومی یا تفلیس خیلی کم از پایتخت های اروپایی ندارند .بنابرین با هزینه ای ناچیز میتونید حسابی لذت ببرید .
خوب روز دوم ما در باتومی هست و صبح زیبایی رو شروع کردیم پس از اینکه صبحانه رو خوردیم اماده رفتن به ساحل برای شنا شدیم . هوا مقداری رو به گرما بود بنابرین یه چادر کرایه کردیم به مبلغ 5 لاری در سال 95 هر لاری معادل 1500 تومان میباشد .

سفر ارزان و طبیعت گردی ...
ما را در سایت سفر ارزان و طبیعت گردی دنبال می کنید

برچسب : سفر زمینی به ارمنستان,سفر زمینی به گرجستان,سفر زمینی به باکو,سفر زمینی به گرجستان با اتوبوس,سفر زمینی به ترکیه,سفر زمینی به گرجستان از طریق ارمنستان,سفر زمینی به ارمنستان با قطار,سفر زمینی به گرجستان از ارمنستان,سفر زمینی به آذربایجان,سفر زمینی به ازبکستان, نویسنده : 2jahangard20e بازدید : 296 تاريخ : پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 17:17